شرکت غرفه سازی رایکا

تعرفه تبلیغات در سایت
عنوان عکسعنوان عکسعنوان عکسعنوان عکس
عنوان عکسعنوان عکسعنوان عکسعنوان عکس
عنوان عکسعنوان عکسعنوان عکسعنوان عکس
عنوان عکسعنوان عکسعنوان عکسعنوان عکس
عنوان عکسعنوان عکسعنوان عکسعنوان عکس

ابتدا باید بدانیم هاردنر بتن چیست؟

 

برای این که فهم بهتری از هاردنر بتن داشته باشیم، باید ابتدا نگاهی به ویژگی‌های بتن بیاندازیم. بتن معمولاً دارای مقداری آهک یا همان کلسیم کربنات است که هیچ کمک و مشارکتی در مقاومت و دوام آن ندارد. تنها دلیل وجود آن در بتن این است که واکنش‌های شیمیایی در هنگام سخت شدن و گیرش بتن به صورت کامل انجام نمی‌شود و قسمت‌هایی از سیمان به صورت آهک در خود بتن باقی می‌ماند. همچنین سطح بتن معمولاً دارای منافذی است که باعث تضعیف شدن و پایین آمدن مقاومت آن می‌شود. یک سری مواد شیمیایی وجود دارد که هنگامی که در آب حل می‌شوند، با آهک واکنش می‌دهند و ژل CSH تولید می‌کنند. این مواد شیمیایی شامل یون‌های سیلیکات به علاوه‌ی یکی از فلزهای سمت چپ جندول عناصر مندلیف یعنی: لیتیم، سدیم، پتاسیم یا منیزیم می‌باشد. یون‌های سیلیکات کلید اصلی این واکنش هستند. یون‌های فلزی معمولاً از لحاظ تأثیر روی واکنش اهمیت خاصی ندارند. هر چند که ممکن است در نحوه‌ی پر شدن منافذ بتن نقش ایفا کنند. همانطور که احتمالاً حدس زده‌اید، ژل CSH تولید شده منافذ بتن را پر می‌کند و باعث بالا رفتن مقاوم سازی سازه های بتنی و دوام آن در برابر فرسایش می‌شود.

 

انواع هاردنر بتن و مزیت استفاده از آن

 

هاردنر بتن در انواع مختلف و با قیمت های متفاوت و به شکل محلول در آب در بازار موجود است. با اضافه کردن این مایعات سیلیکاتی به سطح بتن خصوصاً کف‌پوش‌های بتنی، باعث سخت‌تر شدن و بالا رفتن دوام بتن می‌گردد. هاردنر بتن اگر به صورت مناسب انتخاب شود و اجرای آن دقیق و بر اساس آیین‌نامه‌های موجود باشد، می‌تواند بهبود قابل توجهی در مقاومت بتن در برابر واکنش‌های شیمیایی و فرسایش ایجاد کند. هم چنین دوام و عمر بتن در مقایسه با بتنی که در آن از هاردنر استفاده نشده، جهش قابل توجهی فراهم می‌آورد. اجرای کف‌ پوش صنعتی در اثر گذشت زمان دچار تغییرات ظاهری و رنگی می‌شوند. هاردنر از بروز چنین تغییرات و زردرنگ شدن کف ‌پوش یا بی‌رنگ شدن آن جلوگیری می‌کند.

 

توصیه کارشناسان کلینیک بتن چیست؟

 

 

توصیه‌ی متخصصین و مهندسین در این زمینه این است که در هر جایی که از کف‌پوش بتنی استفاده می‌شود، از هاردنر بتن نیز استفاده شود. به خصوص در کف‌پوش‌هایی که احتمال فرسایش و تخریب به وسیله‌ی واکنش‌های شیمیایی در آن‌ها بیشتر است (مثلاً انبارهایی که ماشین‌های انتقال مداوم در آن ها در حال حرکت‌اند یا انبار مواد شیمیایی که ممکن است کف‌پوش در تماس با آن مواد دچار آسیب دیدگی شود) توصیه‌ی اکید شده که از افزودنی‌های هاردنر استفاده شود. علاوه بر این‌ها، هاردنر باعث می‌شود تا بتن ضد آب شود و در برابر آب ضعف نداشته باشد. هم چنین تغییراتی در ظاهر کف‌پوش به وجود می‌آورد؛ به این شکل که نور بهتر بازتاب داده می‌شود و در نتیجه، کف‌پوش براق‌تر می‌شود و ظاهر آن بهبود پیدا می‌کند.

نویسنده : admin بازدید : 3 تاريخ : يکشنبه 15 مهر 1397 ساعت: 0:12
برچسب‌ها :

بتن یک ماده مقاوم است که از استحکام و دوام بالایی برخوردار است . اما بر روی همین ماده مقاوم عوامل مختلفی وجود دارند که بر روی بتن تاثیر می گذارند و موجب تخریب بتن می شوند . ایجاد خرابی در سازه های بتنی استحکام آن را کاهش می دهد. به منظور جلوگیری از این رویداد باید به تعمیر و ترمیم بتن بپردازیم . 

ترمیم زمانی امکانپذیر است که مقاومت بتن 85 درصد مقاومت طراحی بتن باشد. وقتی مقاومتی کمتر از 85 درصد طراحی داشته باشیم از میزان مقاومتی که سازه به آن نیاز دارد برخوردار نیستیم یعنی سازه نیاز دارد که مقاوم سازی شود.

مرز بین ترمیم کننده الیاف دار و مقاوم سازی مقاومت بتن 85 درصد است .

چگونگی تاثیر الیاف بر ترک خوردگی ملات سیمانی بدین صورت است که به علت وجود الیاف ترکهای جداگانه بزرگ توسط مجموعه ای متراکم از میکرو ترک ها جایگزین می شود که از دیدگاه ایمنی و دوام قابل قبول است.

الیاف های طبیعی گیاهی برای بتنهای توانمند مناسب نیستند.

 

 

الیافهای پشم شیشه به علت اثرات مخرب بر سلامت انسان و محیط زیست به طور کلی ممنوع شده و با الیاف های پلیمری جایگزین شده اند

الیاف های فولادی در بتن های سازه ای و قدرتمند مهم هستند و قلابهای انتهایی و تغییرات مختلف انجام شده بر روی شکل این الیاف سبب افزایش پیوستگی بین الیاف و ملات و افزایش تاثیر ملات میگردد  .

 الیافهای  با سختی زیاد و الیافهای پلی پروپیلن رشته ای با طولهای متغیر از 10 تا 80 میلی متر و قطرهای از 0.5 تا 1.5میلی متر در احجام بالا(0.5 تا 2 درصد) به منظور افزایش مقاومت، طاقت و نیز مقاومت در برابر ضربه و خستگی در المانهای بتنی بکار می روند.

سازه های بتنی اصولا تحت تاثیر فرسایش ، شرایط بهره برداری و محیط ساخت و حتی نوع ساخت به مرور دارای آسیب هایی خواهند شد ، که عمر سازه را به مخاطره خواهد انداخت. اهمیت حفظ بتن در این شرایط ، تمرکز بر مقاومت فشاری و کششی بتن است.

بطور کلی شاخص مقاومت فشاری که از آزمایش بر روی بتن سازه ، گاه  مخرب ( مغزه گیری ) و غیر مخرب بتن ( مجموعه اسکن آرماتور ، تست مقاومت سنجی پاندید و چکش اشمیت ، تست التراسونیک و هافسل ، بارگذاری و ... ) بدست می آید، در انتخاب متد های ترمیم یا مقاوم سازی ، یک سازه ی بتنی موثر است .

ترمیم بتن ، مجموعه ی انتخاب مواد و روشهایی است که حفظ قابلیت و کارایی بتن موجود در دامنه ی 85 تا 100درصد «مقاومت فشاری بتن طراحی شده» برای بتن سازه را  تضمین می کند.

مقاوم سازی و ترمیم سازه بتنی با دو هدف ،  باز گرداندن توان و مقاومت بتن برای منظور طراحی شده و نیز افزایش و ارتقا توان سازه ی طراحی شده برای تغییر کاربری یا طرح های توسعه ای است . این وقتی اتفاق می افتد که تاب بتن طراحی شده زیر 85 درصد مقاومت فشاری ( که طبیعتا مقاومت کششی و سایر خواص بتن را تحت تاثیر قرار می دهد ) بوده و لازم است علاوه بر تعمیر بتن ، خواص مکانیکی بتن سازه افزایش یابد.

 

 

 

الیاف پلی پروپیلن با مدول الاستیسیته پایین دارای دو کاربرد هستند. این الیاف در مقادیر کم(1 کیلو گرم بر متر مکعب) برای کنترل ترکهای جمع شدگی بتن تازه در ساعات اولیه گیرش استفاده می شود. در زمانهای اولیه، مدول یانگ بتن تازه مشابه مدول یانگ این الیاف است.

الیافهای پلی پـروپیلن در دیوارهـای بتنـی سـاختمانهای آپارتمانی نیز استفاده می شوند زیرا در مجاورت آتش و حرارتهای بالا ذوب شده و کانالهایی را برای تخلیه فشار داخلی ایجاد شده، فراهم می کنند و تخریب سازه را به تعویق می اندازند..

 

شرکت کلینیک بتن محصولات ترمیم کننده بتن را با مشخصه MTOSIVE1020   عرضه میدارد.مشخصات ترمیم کننده الیاف دار پایه سیمانی حاوی سلیس و آلومینات و لاتکس میباشد و جهت ترمیم وسیع بتن در ضخامت های پایین به دلیل وجود الیاف پلی پروپیلن و لاتکس بدون جمع شدگی و ترک پذیری با مقاومت بالاست. همچنین در عمق های بالا ترمیم در چند لایه انجام میشود. محصول MTOBOND P1800 چسب اپوکسی دو جزیی لایه پیوندی است که بر پایه رزین بیس فنولیک میباشد.

نویسنده : admin بازدید : 12 تاريخ : يکشنبه 15 مهر 1397 ساعت: 0:12
برچسب‌ها :

غرفه سازی یکی از انواع فعالیت‌های ساخت‌وساز است که عمدتاً در رابطه با فضاهای نمایشگاهی و برپایی نمایشگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد. با فنون معماری و طراحی و همچنین استفاده از خلاقیت و نبوغ، غرفه سازی به یکی از حرفه‌های مهم در جهت معرفی کسب‌وکار تبدیل‌شده است که نقش زیادی در معرفی برند ایفا می‌کند. غرفه سازی به‌ عنوان یک عامل مهم در کسب سهم بیشتر از بازار، تلقی می‌شود.

در ادامه به نکاتی می‌پردازیم که در این حرفه اهمیت بسیاری دارند.

مراحل غرفه سازی نمایشگاهی 

اهمیت این صنعت باعث شده است که غرفه سازی از مراحل گوناگونی تشکیل شود، در ادامه به آن اشاره می‌کنیم:
1. دریافت اطلاعات اولیه از مشتری در هنگام ثبت سفارش   
٢. ارائه طرح اولیه سه‌بعدی
٣. بررسی طرح با مشتری و اعمال تغییرات مطابق با سلیقه آنها
٤. اجرای طرح نهایی در محل غرفه

 

متریال‌های استفاده‌ شده در غرفه سازی 

بهتر است انتخاب نوع مصالح مورد استفاده را به تکنسین متخصص واگذار کنید؛ اما این تصمیم‌گیری با توجه به تغییراتی که در میزان قیمت ایجاد می‌کند باید با  مشتری هماهنگ شود.
انتخاب نوع مواد مورد استفاده گاه بستگی به نوع محصول دارد؛ زیرا درباره برخی  کالاها ممنوعیت استفاده از برخی مصالح وجود دارد. به‌طورکلی از موادی مانند: ام دی اف، شیشه، پارکت، چوب و سایر مواد در بخش‌های مختلف غرفه استفاده می‌شود.

اهمیت غرفه سازی نمایشگاهی در پیشرفت و توسعه

غرفه یکی از مکان هایی است که به عنوان معرف شرکت مربوطه عمل می کند و نقش بسیار مهمی در موفقیت دارد. بنابراین باید در تلاش باشیم تا طراحی و کارهای چیدمان غرفه ما به نحوی انجام گیرد که دربرگیرنده تمام اهداف ما از شرکت در نمایشگاه باشد. آگاهی از اصول و نکات غرفه سازی نمایشگاهی، به ما کمک می کند تا تمامی ویژگی های غرفه های نمایشگاهی از قبیل موقعیت مکانی مناسب، هماهنگی با محصولات، طراحی بی نظیر، جذابیت بالا و همچنین موفقیت در انتقال پیام را برآورده کنیم. برپایی نمایشگاه های داخلی و خارجی می تواند به عنوان فرصتی برای معرفی ما به دیگر شرکت ها و به خصوص جهان باشد. از اینرو با غرفه سازی نمایشگاهی می توانید محصولات جدید خود را معرفی کنید و آن ها را به نمایش بگذارید، سرمایه گذاران جدید را تحت تاثیر قرار دهید، اعتبار و قدرت برند خود را به نمایش بگذارید و در نهایت باعث پیشرفت خود باشید.

نقش چیدمان در غرفه سازی نمایشگاهی

به منظور موفقیت در کار باید استانداردهایی را در زمینه غرفه سازی نمایشگاهی رعایت کنیم تا به هدف مورد نظر خود دست پیدا کنیم. بررسی و توجه به نکات فنی یکی از اصول و استانداردهای اصلی در غرفه سازی می باشد. از اینرو شما باید عواملی نظیر نورپردازی، فصل برگذاری، ارتفاع سقف، متراژ فضا، مسیر ورود و خروج، رطوبت و غیره را در نظر بگیرید. باید غرفه خود را طوری طراحی کنید که در کنار غرفه های دیگر برجسته باشد و طراحی آن متمایز از غرفه های محاور باشد. دکوراسیون و چیدمان غرفه باید طوری انجام شود که کالای مورد فروش کانون توجه قرار گیرد. سعی کنید غرفه خود را در نهایت سادگی، شیک نگه دارید؛ بنابراین هر چیزی که باعث می شود غرفه سازی نمایشگاهی شما شلوغ شود را از دستور کار حذف کنید. هماهنگی و هارمونی در فضا را فراموش نکنید.

 

بهره گیری از طرح های مدرن غرفه سازی نمایشگاهی

یکی از مهم ترین نکات در غرفه سازی نمایشگاهی استفاده از طرح های به روز و مدرن می باشد که در عین سادگی و زیبایی، سرشار از نوآوری و خلاقیت باشد. طراحی یک غرفه باید به گونه ای باشد که در کوتاه ترین زمان بازدید کننده را جذب نموده و بتواند نیازهای فرد را از نظر بصری تأمین کند. قرار دادن محصول مورد نظر در دید مخاطب و دسترسی فرد به این محصولات، یکی از نکات مهم در طراحی یک غرفه است که باید مدنظر قرار داد. از آنجایی که نمایشگاه ها معمولاً پر ازدحام می باشد طراحی غرفه ها باید به گونه ای باشد که مشتری به راحتی امکان ورود و خروج داشته باشد.

 

 

نکاتی برای طراحی بهتر غرفه های نمایشگاهی

 

در هنگام ساخت غرفه های نمایشگاهی گاهی اوقات بهترین ایده ساده ترین ایده می باشد، اگر احتیاج دارید که برای مشتری فضایی آرام را ایجاد کنید سعی کنید برای طراحی یک ایده خلوت و ساده را بر گزینید. ایده های طراحی به صورت ناگهانی به ذهن می رسند بنابراین اگر بعد از مدت کوتاهی فکر کردید خسته شدید، نا امید نشوید و به کار خود ادامه دهید. سعی کنید فیلم های گوناگون، عکس های متنوع و مجلات مختلفی را در زمینه ای که می خواهید غرفتان را بسازید ببینید، این کار باعث می شود شما بهتر فکر کنید و ایده های بهتری را بدهید.

اهمیت غرفه سازی نمایشگاه

 

اولین قدم در طراحی غرفه سازی نمایشگاه، ارائه خلاقیت در طراحی نوآوری و استفاده مناسب از فضای محدود نمایشگاه می باشد. غرفه نمایشگاهی باید به گونه ای طراحی شود که در زمان های شلوغ و در مواقع ازدحام جمعیت بتواند مشتری را جذب خود کند و تاثیر گذاری قوی بر وی داشته باشد و از سایر رقبا پیشی بگیرد. این طراحی باید طوری باشد که در زمان کوتاه بازدید برای بازدیدکنندگان، او را به سمت خود بکشاند.

 

از مواردی که هنگام طراحی غرفه باید به آن توجه شود، قیمت غرفه نمایشگاهی و شخصیت انسان ها می باشد که فرد طراح باید توجه کند که چه چیزهایی شخصیت انسان ها را تحت تاثیر قرار می دهد. برای رسیدن به این هدف فرد می تواند از عنصرهایی مثل رنگ، نور، و... استفاده کند. قیمت غرفه نمایشگاهی نیز تاثیر بسزایی در بودجه برای طراحی آن دارد. در ادامه با قیمت غرفه نمایشگاهی و انواع آن بیشتر آشنا خواهید شد.

نویسنده : admin بازدید : 10 تاريخ : يکشنبه 15 مهر 1397 ساعت: 0:12
برچسب‌ها :

بی شک یکی از مهم ترین بخش های هر نمایشگاهی را غرفه های آن نمایشگاه تشکیل می دهند، غرفه سازی نمایشگاهی هنری است که به ساخت یک غرفه زیبا، مدرن و پسندیده منجر می شود. غرفه سازی دارای نکات فراوان و مراحل متعددی می باشد، شما می توانید با داشتن یک غرفه زیبا در نمایشگاه به موفقیت های بسیار زیادی برسید. در ادامه با اصول زیبا سازی و همین طور اصول اولیه غرفه سازی بیشتر آشنا می شویم.

غرفه نمایشگاهی چیست؟

یک غرفه نمایشگاهی زیبا در واقع ابزاری است که باعث می شود تا برنامه های شما و همین طور محصولاتتان بیشتر به چشم بیاید. شاید در نگاه اول بسیاری از افراد این تفکر را داشته باشند که داشتن محصولاتی با کیفیت به تنهایی می تواند باعث جذب مشتری شود و مشتری ها بیشتر به کیفیت می نگرند، در حالی که چنین نیست و تجربه ثابت کرده است که بازدید کنندگانی که به نمایشگاه می آیند در اولین قدم وارد غرفه هایی می شوند که شکل ظاهری زیباتر و مشتری پسند تری را دارد. برای غرفه سازی به صورت زیبا  و دکوراسیون غرفه نمایشگاهی باید چندین نکته را همواره به یاد داشته باشید که در ادامه با این نکات آشنا می شویم.

 

عوامل تاثیرگذار بر قیمت غرفه سازی نمایشگاهی

بودجه یکی از عوامل تأثیرگذار در نحوه ساخت غرفه است. در ادامه به برخی از عواملی اشاره می‌کنیم که در قیمت و بودجه اثرگذار هستند:

1. محل غرفه: قیمت پرداختی برای هر غرفه با توجه به  محل قرارگیری آن متفاوت است. غرفه‌هایی که در مرکز نمایشگاه قرار دارند به‌واسطه در مرکز توجه بودن؛ قیمت بالاتری نسبت به غرفه‌هایی که در گوشه قرار می‌گیرند، دارند.

2. متریال استفاده‌شده: متریال استفاده‌ شده ازاین‌جهت که بخش عمده‌ای از فرایند ساخت غرفه را به خود اختصاص می‌دهد تأثیر زیادی در بودجه دارد. متر یال‌های مختلف دارای قیمت‌های مختلفی هستند که برای کاهش هزینه‌ها و درعین‌حال حفظ کیفیت می‌توان از ترکیبی از انواع متریال استفاده کرد.

3. متراژ غرفه: به‌طورکلی هرچه غرفه کوچک‌تر باشد قیمت آن بیشتر است؛ چون هرچه متراژ غرفه بیشتر شود قیمت تمام‌ شده آن کمتر می‌شود. به‌طورکلی متراژ و قیمت باهم رابطه عکس دارند؛ البته فضای کوچک می‌تواند به دلیل نیاز به متریال کمتر در بعضی موارد به‌صرفه‌تر باشد.

اهمیت غرفه آرایی نمایشگاهی

همان‌طور که در بخش قبلی نیز اشاره کردیم غرفه آرایی نمایشگاهی در داشتن فروش خوب و ماندگار بودن در ذهن بازدیدکنندگان تاثیر به سزایی دارد. به شما توصیه می‌کنیم قبل از شروع طراحی غرفه نمایشگاهی خود یک سری از نمونه کارها و عکس غرفه سازی های انجام‌ شده را مشاهده نمایید. دیدن نمونه کارهای طراحی غرفه نمایشگاه به شما کمک بسیاری می‌کند و شما می‌توانید طراحی و دکوراسیون ایده آل و مناسبی برای غرفه خود در نظر بگیرید و آن را نیز عملی نمایید. اولین نکته در زمان طراحی غرفه بررسی دقیق پلان غرفه سازی نمایشگاهی می‌باشد. در قدم اول بایستی اطلاعات دقیق از سالن محل غرفه سازی در دست داشت. پلان غرفه و موقعیت غرفه، ارتفاع سالن نمایشگاه، نوع نورپردازی سالن نمایشگاهی، راه‌های بارگیری و تخلیه بار سالن، همگی مواردی از این اطلاعات می‌باشد. در طراحی غرفه نمایشگاه به فضای برای تبادل اطلاعات غرفه نیز بایستی توجه نمود زیرا این مورد فرصت بسیار مناسبی برای کارکنان غرفه شما ایجاد می‌کند تا با بازدیدکنندگان و مشتریان ارتباط برقرار نمایند و افراد را به محصولات و برند شما بیشتر جذب کند.

 

غرفه نمایشگاهی چگونه به برند شدن کمک می کند؟

یکی از کارهایی که معمولاً افراد از یک غرفه نمایشگاهی انتظار دارند، معرفی یک محصول به صورتی زیبا و شیک است. به‌طورمعمول در یک نمایشگاه غرفه‌های زیادی وجود دارند که هر یک برای معرفی کارهای یک برند است و معمولاً افراد زیادی هم برای دیدن این محصولات به نمایشگاه می‌آیند. غالباً هر شرکتی بتواند محصول خود را بهتر یا زیباتر معرفی کند، بیشتر می‌تواند به یک برند معروف تبدیل شود. به دلیل حجم زیادی از افرادی که به یک نمایشگاه می‌آیند، این مکان می‌تواند محل مناسبی برای معرفی یک برند جدید با امکانات جدید آن باشد. همچنین این مورد را در نظر داشته باشید که شرکت‌ها به صورت رقابتی برای بازاریابی در نمایشگاه قدم بر می‌دارند، بنابراین زیبایی و کیفیت طراحی غرفه نمایشگاهی تأثیر زیادی در این میدان رقابتی دارد.

اِلمان های مهم غرفه سازی نمایشگاهی

 

یکی از ویژگی های خوبی که برای طراحی غرفه نمایشگاهی مدنظر است سرعت و کیفیت کار است. در واقع باید محصولات مورد نظر طبق زمان بندی مشخصی ساخته شود.  بهتر است که فضایی برای استراحت کارکنان در نظر گرفته شود به طوری که خارج از دید مراجعه کنندگان باشد.

 

 

رنگ آمیزی در غرفه سازی نمایشگاهی بسیار مهم است، رنگی که برای فضای کلی در نظر گرفته می شود باید با نوع محصول سازگار باشد، میز و صندلی و سایر اقلام داخل غرفه باید از هارمونی مناسبی برخوردار باشند. در نظر داشته باشید که برای ساختن غرفه نمایشگاهی باید در ابتدای امر یک طرح کلی مشخص شود و نظر مشتری مورد بررسی قرار بگیرد و در صورت مناسب بودن ایده اولیه ، باید سایر بخش بندی های غرفه به طور دقیق دنبال شود. در اصول غرفه سازی نمایشگاهی عموماً تمامی بخش ها از یک چارت استانداردی برخوردار هستند و این موضوع سبب می شود که شما بتوانید بررسی دقیقی در بخش های مختلف داشته باشید و تغییرات لازم به سادگی اعمال شود.

نویسنده : admin بازدید : 19 تاريخ : يکشنبه 15 مهر 1397 ساعت: 0:11
برچسب‌ها :

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :

خدمات مجالس عروسی
قیمت خدمات مجالس
www.tashrifatsabour.com

قیمت دیوار پوش
دیوارپوش چوبی
www.azaran.com

قیمت کاشت مو
بهترین مرکز کاشت مو
www.clinichairtransplantation.com

تور لحظه آخری دبی
آفر ویژه تور لحظه آخری دبی
www.alefbatour.com

تور صربستان
تور لحظه آخری صربستان
www.mehrparvaz.com

خدمات لیزر
قیمت خدمات برش لیزری
http://www.personageco.com

بهینه سازی سایت
آموزش بهینه سازی سایت
www.papgroup.ir

<
رفع بوی بد فاضلاب
تخلیه چاه آریا
www.evacuation.ir

غرفه سازی
غرفه سازی رایکا
www.raykasazan.com

خدمات مجالس
خدمات مجالس عروسی ثمین
www.tashrifatsamin.com

قیمت عینک طبی زایس
نمایندگی عینک طبی زایس در ایران
www.maadrac.com

تعمیرات و نگهداری آسانسور
تعمیر و نگهداری آسانسور غرب تهران
www.fuji-lift.com

میز مدیریت
ميز مديريتی محیط آرا
www.mohitara.com

Hotel Tehran
Ferdowsi International Grand Hotel
www.ferdowsihotel.com

باغ عروسی
باغ عروسی مقصودلو
www.maghsoudloocatering.com

پاکسازی پوست صورت
پاکسازی پوست تالگو
www.thalgoparis.com

میز اداری
مبلمان اداری فضاگویا
www.fazagooya.com

عمل جراحی بینی
دکتر کریمیان فوق تخصص عمل جراحی زیبایی بینی
www.iran-plasticsurgery.ir

تشریفات مجالس عروسی
برگزار کننده ی مجالس عروسی
www.melalceremony.com/

قیمت آتلیه عکاسی
آتلیه عکاسی کودک
www.bridalphotographystudio.com

پارتیشن اداری
پارتیشن اداری آذران فضانما
www.afn-furniture.com/

عطر و ادکلن
فروش بهترين خوشبوترين عطر و ادکلن های زنانه و مردانه
www.atrara.ir

بهترین کلاس کنکور
کلاسهای تقویتی راه اندیشه
www.raheandisheh.ir

کاغذ دیواری اتاق کودک
فروشگاه اینترنتی پارسیان آذین زند
www.azinzand.com

تور هند ارزان
آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی
www.asemanabi.net

مراكز عرضه گوسفند زنده
قيمت گوسفند زنده
www.alivesheep.com

تشریفات مجالس
تشریفات عروسی الهه ناز
www.tashrifatelahenaz.com

غرفه سازی نمایشگاهی
شرکت غرفه سازی نمایشگاهی
www.rayka.design

بتونه اپوکسی
قیمت بتونه اپوکسی
www.clinicbeton.ir

خدمات مجالس
بهترین برگزار کننده مراسم عروسی
www.tashrifataroos.com/

طراحی سایت وبهینه سازی سایت :پیام آوران پارسیان